Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 6 septembrie 2017

4 -TURUL BALCANIC 2017, 2550km in 35 zile prin 4 tari (Zlatna, Valea Ampoiului) - 4

S-au amenajat chiar si arteziene.
Centrul arata impecabil.
Avem multe biserici in acest frumos orasel.
Bustul lui Avram Iancu nu lipseste. Craiul Motilor a facut liceul in aceata urbe miniera.
Intalnesc chiar si 2 locomotive vechi.
Dupa atata cultura mi se face foame si merg la Pensiunea Leul de Aur unde se mananca cel mai bine si comand o pizza.
Cand savuram pizza ma suna Simon Koster, un olandez de pe warmshowers care ma contactase in urma cu o luna sa-l primesc o noapte la mine. Desi nu sunt acasa vorbesc prin telefon cu mama si-i voi oferi camera mea si cateva mese gratuit. Am gazduit si omenit cicloturisti din toata lumea caci si eu la randul meu am fost adesea ajutat. Asta este esenta vietii - daruind vei dobandi! La iesire din Zlatna am surpriza sa intalnesc o pista ciclabila.
Urmeaza sa pedalez pe Valea Ampoiului, binecuvantate meleaguri unde se vede harnicia motilor ardeleni. Multe capite de fan imi incanta privirea.
Peisajele sunt blajine, domoale, tipic ardelene si de neuitat.
Intr-o localitate intalnesc si un monument de pe vremea Imperiului Habsburgic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu