Totalul afișărilor de pagină

duminică, 24 decembrie 2017

Scurta prezentare a mea si a activitatii mele favorite - cicloturismul

Sunt un tanar in varsta de 40 de ani pasionat de sport inca de la o varsta frageda. In 1998 m-am apucat de pedalat si de facut ture cu bicicleta iar primi 9 ani am facut ture doar in Romania. Aici e o harta rudimentara cu primele mele ture in tara.
Din 2007 am inceput cu turele europene si pana in prezent am zeci de ture internationale in palmares si sute de ture natioanle. Mai jos atasez o schita cu turele mele internationale.
Iubesc natura, cultura si sportul iar cicloturismul mi-a oferit cheia spre fericire si o viata plina de bucurii, provocari si adrenalina. Principala mea pasiune este cicloturismul montan unde am excelat realizand sute de catarari prin muntii Europei.
Sunt delegat national inca din 2007 la un important club de cycloclombing international numit Challenge Big cu sediul in Belgia si am aparut de-a lungul anilor chiar si-n reveste internationale de profil cum ar fi Pedalier in Spania.
De asemenea am aparut intr-un articol in revista clubului Unione Internationale dei Cicloscalatori, club italian unde sunt singurul membru din Romania.
In 2003 mi-am indeplinit visul de a face primul meu tur adevarat al Romaniei, adica sa pedalez prin toate regiunile istorice, un tur de peste 3000km, reusind sa ajung la mare pe 2 roti pt. prima data in viata.
Aico va dau linkul cu povestea turei https://claudiumoga.blogspot.ro/2009/02/my-first-real-tour-of-romania-by-bike.html In 2007 mi-am indeplinit visul de a realiza prima traversare a Europei pe bicicleta cucerind 42 pasuri alpine printre care si cel mai inalt pas al Europei, Col d Ìseran 2770m. Aici e aparitia mea in revista clubului international BIG Challenge din 2008.
In 2008 dupa ce am facut alte expeditii internationale am aparut cu 2 articole in revista Mbike.
Am avut aparitii si in Jurnalul National.
In 2009 dupa o noua expeditie alpina am aparut cu un articol in revista Mbike.
Am realizat ture chiar si in conditii de iarna.
Am aparut si in Glasul Aradului.
De asemenea am aparut in Banateanul.
Am avut mai multe aparitii in diverse emisiuni TV in care am povestit despre pasiunea mea. Aici va dau linkul. http://forum.stelici.ro/viewtopic.php?f=51&t=2578 Mai multe detalii despre mine si pasiunea mea gasiti in urmatoarele linkuri. https://claudiumoga.blogspot.ro/2009/01/o-tinerete-inchinata-aventurii-pe-2.html si https://claudiumoga.blogspot.ro/2017/11/despre-cicloturism-scurt-interviu.html Am pedalat in ultimii 20 de ani cu sute de cicloturisti din toata lumea. Pt. multi dintre ei m-am oferit benevol sa le fiu ghid prin Romania si au fost foarte multumiti de mine si de cunostiintele mele. Sunt vorbitot fluent de engleza, franceza si italiana si sunt un perfectionist. Pe blogul personal veti gasi foarte multe aventuri cicloturistice si inspiratie de a calatori cu bicicleta! https://claudiumoga.blogspot.ro/ Abia astept sa ne intalnim pe 2 roti! cu respect si prietenie, Claudiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu