Totalul afișărilor de pagină

vineri, 9 ianuarie 2009

Un calduros indemn prietenilor mei ciclisti





Dragii mei, dati-mi voie sa felicit pe toti minunati romanasi care si-au gasit pasiunea in cicloturism, aceasta superba indeletnicire care -ti acorda privilegiul de a cunoaste natura de a-ti explora limitele si de a lega prietenie cu semenii, cu muntele si cu Dumnezeu.
Dumnezeu sa va binecuvinteze dragii mei si dragele mele oriunde ati fi voi.
Cicloturismul poate fi un liant, o punte intre suflete, o dibace intalnire cu fericirea launtrica.

In al doilea rand imi cer scuze caci cateodata sunt cuprins de pusee interioare grandomane si sunt cam laudaros cateodata, sa-mi fie iertat." Sono un peccatore!"

Tin sa felicit si pe noi romani ce s-au inscris in clubul BIG (http://www.challenge-big.eu/), e de bun augur. Bun venit frati intru pasiune!
Tin sa precizez ca sunt singur roman la ora actuala coleg cu Gilberto Simoni, Claudio Chiappuci si Aldo Moser. Adica sunt singurul roman membru inscris la clubul Unione Internationale dei Cicloscalatori (UIC). Mi-am facut deja prieteni minunati acolo care m-au invitat deja la ei. Ciclocataratorii sunt niste oameni de toata isprava. Va invit prieteni sa va inscrieti si voi.

Deasemenea daca cineva dintre voi vrea sa mi-o traga, pardon de expresie, adica sa mi-o ia inainte, are acum sansa. Inca 1 prestigios club de cicloturism CCC (Club des cents cols -Franta) abia asteapta sa se inscrie si primul roman la ei in club.

De ce e bine sa ne inscriem in astfel de cluburi, cred ca puteti intui. In primul rand vor veni tot mai multi cicloturisti straini in Romania, strainii vor capata mai multa incredere sa ne viziteze. Se vor lega prietenii si legaturi internationale iar noi cicloturistii romani vom face ture in Europa.
Pt inscrierea la CCC e mai greu, trebuie sa aveti in palmares cel putin 100 pasuri pe drumuri modernizate, dintre care 5 sa fie peste 2000m. Pt UIC e mai usor, oricine a urcat pe bicicleta macar un pas de 2000 m se poate inscrie. Deci la noi, cicloturistii romani care au Transfagaranul in palmares sunt eligibili pt UIC.
Cu ocazia asta vreau sa intreb daca avem printre voi un cicloturist cu peste 100 pasuri la activ, as fi curios.
Eu nu mai vreau sa ma laud, dar in 10 ani de cicloturism si circa 100 000km parcursi pe 2 roti, nu stiu cate pasuri am facut oricum peste 100.
Creste-n mine inima cand vad ca incepe sa se dezvolte cicloturismul In Romania.

De asemenea vreau sa rog fetele, domnisoarele si doamnele sa aiba curaj, sa se apuce de bicicleta si vor cunoaste fericirea in sanul naturii in compania iubitilor, etc. Sa nu aberez, sa dati cu oua clocite scumpe domnite dupa mine.

In plus as dori ca cei care sau inscris la clubul BIG sa-mi scrie un mesaj sa putem lua legatura. Oricine pasionat de biciclete poate sa-mi scrie si voi vi incantat.

Doamne ajuta! Sanatate maxima si succese nebanuite!
Cu maxima amicitie si cordialitate excesiva,
al vostru bizar criticat si laudat, contraversatul si cicloversatul

Claudiu Moga

2 comentarii:

  1. frumoasa pasiunea cicloturismului. o eliberare, cu adevarat. in epoca masinilor, sa pedalezi, pe sosele sau prin munti, e ceva cu totul special!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este! Sunt fericit ca sunt cicloturist!

    RăspundețiȘtergere