Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 16 ianuarie 2021

10 - Expeditia Dor de Carpati 2020 (800km in 12 zile)

Pana la urma nimeresc la cel mai vechi bar din oras, la Hanul Motilor. Vremea e cam capricioasa, cam noroasa, decid sa raman aici sa ma simt bine. Prima bere ce o comand un Bergenbier se dovedeste a fi expirata. Asa ca voi consuma doar Staropramen. Preturi bune aici, evident ca mai ieftin ca-n Cehia, de 3 ori mai ieftin ca la Praga.
Ma imprietenesc cu pisica localului.
Ulterior socializez cu niste tineri si voi petrece toata ziua. Seara ma vor conduce la un alt local unde se poate si manca ceva si voi servi o bere excelenta si o tocana haiduceasca.
Baietii sunt de treaba si-mi spun si un loc bun de campare. Voi dormi langa batranul Aries. In apropiere am si un izvor si un pavilion amenajat pentru picnic.
Day 10) Campeni - Sustiu Dimineata este cam racoare si pot admira orasul aflat pe celalat mal al raului.
Azi e o zi perfecta de pedalat. Soare, cer senin, un adevarat regal pt. cicloturism. In drum spre Vadu Motilor am o catarare de 1km si mi se deschide o panorama superba asupra Ariesului. Din pacate ma ataca un caine, deci sunt deranjat putin.
In Vadu Motilor intalnesc o casa parasita ce pare a fi in stare destul de buna.
Inspre Albac trec pe langa o manastire unde am poposit in urma cu 17 ani cand faceam un tur cu un amic. Tin minte ca calugarul de odinioara m-a cinstit cu niste votca Stalinskaya iar colegul Alin care era cu cativa ani mai tanar decat mine intretimp s-a realizat si desigur ca a uitat de mine.
Putin mai departe trec pe langa alta manastire unde am fost cazat candva. Ultima data in urma cu 16 ani o maicuta zicea sa nu ma mai prinda pe la ei ca nu sunt agreat. Sa merg la munca si la munca m-am dus.
Drumul are o calitate excelenta si trec si printr-un portal de lemn la intrare in Albac.
Iata-ma ajuns in statiunea turistica de interes national Albac.
Pt. inceput opresc in centru sa vizitez un monument dedicat unor mari eroi din zona.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu