Totalul afișărilor de pagină

luni, 28 decembrie 2020

7 - Expeditia Dor de Carpati 2020 (800km in 12 zile)

Urmeaza o catarare sustinuta.
Din pacate multe gunoaie la marginea drumului.
In curand transpir tot, m-am cam ingrasat pe pandemia asta.
Nu mai am 20 de ani, merge o scurta odihna la marginea drumului.
In curand ajung in pasul Tartarau, 1678m si sunt consternat sa gasesc padurea decimata.
Cobor la Obarsia Lotrului unde voi petrece o seara agreabila la cabana omonima. Mananc o ciorba de birta deliciosa si beau un vin rosu bun. Ma interpeleaza niste olteni si ulterior ascult muzica mea preferata la smartphone, noroc ca am internet. Voi dormi la cort in spatele cabanei si voi fi taxat pt. prima data in viata cu modica suma de 10 ron. Pana acum am stat tot pe gratis aici iar in 2009 am stat si la o cabana aici tot pe gratis, un prieten fiind sponsorul. Se pare ca batrana patroana a inceput sa se zgarceasca la batranete.
Day 6) Obarsia Lotrului - Petrosani Am dormit bine langa Lotru pazit de un dulau bland.
Azi voi aborda Transalpina. Primii km sunt pe fals plat.
Intotdeauna mi-a placut padurea mai ales coniferele.
E cazul sa fac o mica pauza si gasesc in padure o ciuperca uriasa.
In curand incepe catararea in serpentine cu pante de pana la 14%.
Langa un izvor trag pe dreapta sa fac pauza de masa. Mananc niste cascaval si carnat cumparat ziua trecuta de la Obarsia Lotrului.
Peisajele sunt tot mai generoase pe masura ce castig altitudine. Eu ma simt in forma. Ma simt mai bine ca la 20 de primaveri. Cicloturismul face minuni!
Pe la cota 1700m, ma intalnesc cu o turma de magarusi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu