Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 august 2020

6 - Expeditia Dor de Dolomiti 2020 (2500km in 34 zile)

La un local gasesc niste desene dragute.
De asemenea intr-un sat observ multe statui din lemn.
Infrastructura turistica este remarcabila. Ador pontoanele.
Copiii sunt florile pamantului, spunea un clasic. Desi azi vremea e racoroasa si lacul nu arata prea bine, doua fetite s-au incumetat sa se scalde. Copilaria este cea mai frumoasa etapa a vietii. Ea este izvorul nesecat de inocenta si candoare care ne va da forta necesara sa trecem peste obstacolele si greutatile vietii din viata de adult. Unde esti copilarie cu padurea ta cu tot?
E ziua unui prieten, astfel ca la Balatonmariafurdo sarbatoresc cu un vinisor.
Ulterior gasesc o casa parasita si mi-o insusesc pentru o noapte. Mi-am tras casa de vacanta la Balaton asadar! Sunt boier!
Day 8) Balatonmariafurdo - Nova Ultimul popas la Balaton il voi face pe o plaja la Balatonbereny. Aici la Balaton e raiul biciclistilor. Am intalnit sute de iubitori ai sportului pe 2 roti.
De la Zalaapati voi pedala pe DN 75, un drum de podis cu multe pante aflat intr-o stare excelenta si cu trafic redus.
In localitatea Nova nu departe de granita cu Slovenia ma prinde noaptea si opresc la singurul local din zona. Din pacate nu gasesc de mancare decat alune si sticksuri dar n-am ce face trebuie sa supravcietuiesc. Discut cu blonda care servea si sunt interpelat de un betiv. Aud muzica si merg sa vad ce este. Dau peste petrecerea unor sportivi. Sunt primit cu ospitalitate, primesc o bere Kobanyai si sunt invitat si la o portie de gulas excelenta. Ulterior mi se permite sa campez langa baza lor sportiva.
Day 9) Nova - Savci In curand ajung in oraselul Lenti, ultimul din Ungaria care este destul de cochet.
Merg la un restaurant sa mananc o pizza. Consumatia costa exact cati bani am in buzunar adica 2600FT. Am ramas surprins la sfarsit sa constant ca am banii la fix. De obicei las un mic ciubuc dar aici nu s-a putut.
Mai am cativa km pana la granita cu Slovenia de la Dolga Vas. Chiar la intrare in Slovenia gasesc un anunt publicitar care mi se potriveste.
Este canicula, la iesire din Lendava fac o baie in raul Crnec. Apa sa este destul de rece.
Pedalez din nou pe ciclabile si fac o pauza de masa si relaxare la un popas cu umbra.
Ajung in oraselul Ljutomer si vizitez centrul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu