Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 28 octombrie 2017

32 -TURUL BALCANIC 2017, 2550km in 35 zile prin 4 tari (intoarcerea acasa) - 32

In Resita am facut o scurta si racoritoare baie in raul Barzava. De aici a urmat o catarare serioasa spre Soceni de unde am luat-o la stanga spre Lugoj. In Ezeris am observat un strand nou dar primul popas il fac in Farliug unde observ o frumoasa biserica.
Chiar la intrare in judetul Timis sunt atacat de o namila de dulau de la o ferma si abia scap cu bine. In Lugoj voi savura un kebab si un ayran pe care ma costa 14lei, un pret bun pt. o masa delicioasa.
Voi dormi la cort langa localitatea Costeiu. Dorm foarte prost si dimineata ma trezesc cainii unui cioban. Day 32, Costeiu - Paulis, 70km Va urma o traversare a Dealurilor Lipovei. In localitatea Bodo intalnesc un restaurant interesant.
De asemenea unele case sunt superbe.
Langa Bethausen fac baie in Bega si ma odihnesc putin la umbra.
Aici servesc micul dejun la un restaurant. tot aici in Bethausen pot admira 2 biserici interesante.
De la Ohaba Lunga am surpriza sa intalnesc asfalt pana la Ohaba Romana de unde urmeaza 7 km de off-road pe un drum pitoresc care trece printr-o padure. La iesire din padure avem o coborare spre Zabalt iar in departare sunt Muntii Zarandului, la nord de valea Muresului.
De aici mai am de pedalat doar 25km pana in Lipova unde ma opresc in centrul istoric evocat de marele Ioan Slavici in romanul Mara si in nuvela Padureanca.
Aici ma intalnesc cu un bun prieten Liviu. Pedalam impreuna pana la Paulis unde voi servi o masa copioasa.
Urmeaza sa mergem la un motel unde petrecem pana la miezul noptii, Liviu facandu-mi cinste cateva beri, discutam multe si ne aducem aminte de turele noastre. Tarziu mergem la culcare in camere separate, Liviu mi-a platit si o camera pt. care ii sunt recunoscator.
Day 33, Paulis - Ghioroc, 5km Din pacate fac o explozie la roata din spate dupa doar cateva sute de metrii asa ca Liviu va pedala singur pana la Ghioroc unde vin si eu dupa vreo 2 ore dupa ce mi-am rezolvat problema gasind un cauciuc la Ghioroc. Ne intalnim la Plaja Ghioroc unde incepe distractia.
Ma decid sa petrec putin, fiind sfarsitul expeditiei si gasind aici berea mea preferata Timisoreana nepasteurizata la halba asa ca voi sta sa chefuiesc iar Liviu pleaca spre Ineu singur.
Noaptea voi dormi la cort in localitatea Cuvin.
Day 34, la Ghioroc Dimineata cand ma scol ma decid sa ma intorc la Plaja Ghioroc unde ma relaxez inca o zi, probabil ultima din acest sezon.
Day 35, Ghioroc - Tarnova, 30km, iar de aici 15km cu 2 masini pana la Ineu Ma simt bine si sparg toti banii si voi dormi la cort langa plaja Ghioroc. Dimineata urmatoare observ ca mi-am pierdut ciclocomputerul, adidasii, manusile de ciclism si mi-am rupt ochelarii. Halal sa-mi fie! In buzunar mai am doar 13 lei pe care imi cumpar 2 litri de must din Masca. Mi-este rau, am o stare de voma. La iesire din Tarnova fac o noua explozie la roata spate dar am noroc ca opreste un baiat care se ofera sa ma transporte pana la Chier si-mi da si 2 lei sa-mi cumpar o apa de 0,5l. De aici vor veni parintii dupa mine cu masina sa duca victima acasa. Cea mai mare bucurie este reintalnirea cu cei dragi in special cu catelusa Candy de care mi-a fost dor nespus.
Traiasca cicloturismul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu