Totalul afișărilor de pagină

duminică, 22 decembrie 2019

17)- Romania - Cipru pe 2 roti 2019 (3800km in 62 zile)

Admir floricele parfumate.
Pomii fructiferi degaja un parfum imbatator.
Campiile sunt pline de flori! Sa tot pedalezi in asa decor!
Dupa Milas cotesc la dreapta pe un drum secundar pana la Oren unde dorm la cort.
Day 31) pauza la Oren 24 martie Azi decid sa ma relaxez toata ziua in acest paradis.
Stau la soare pe o terasa si beau Efes iar cand mi se face foame comand un dorada delicios. Voi campa in acelasi loc.
Day 32) Oren - Akyaka - Ortaca Azi am parte de un drum cu trafic redus si peisaje pitoresti.
Am si ceva catarare.
Zona este preponderent montana.
La un moment dat mi se deschide o panorama ametitoare asupra Marii Egee.
Urmeaza sa pedalez pe langa marea albastra.
Mai intalnesc si pomi infloriti care degaja un parfum imbatator.
Dupa Akyaka intru din nou pe un drum principal D400. Urmeaza un traseu remarcabil. Voi dormi la cort pe langa Ortaca.

Un comentariu:

  1. Wow, parca am fost putin cu tine in tura asta dupa ce am vazut pozele si am citit descrierea. Spor la pedalat si fii liber calatorule! P.S. Poza de sus cu tine pe transalpina e de belea! Bravo!

    RăspundețiȘtergere