Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 decembrie 2019

11)- Romania - Cipru pe 2 roti 2019 (3800km in 62 zile)

Day 21) 13 martie, peste 150km, poate cea mai buna zi din 2019 la pedalat pt. mine, Havsa - Uzunkopru - Kesan - Gelibolu - Lapseki Inainte de a pleca la drum vizitez niste ruine si o moschee.
Oare ce o fi fost pe aici pe vremea marilor sultani?
Intalnesc si o murala interesanta.
Mananc si ceva delicios cu legume.
Azi pedalez pe E87, un drum perfect pt ciclism printr-o zona de podis. Vremea este cam inchisa dar ma simt bine si pedalez excelent. Pauza mai fac peste cam 100km dupa orasul Kesan la un local traditional.
Aici mananc niste Adana Kebab delicios pregatit dar cam scumpulet si nici nu ma satur.
Urmeaza o catarare de cativa km, un mic pas, ultimul deal inainte de intalnirea cu un golfulet al Marii Egee. Deci intalnirea cu Marea Mediterana, un nou moment istoric al calatoriei mele.
Ma prinde noaptea iar din Gelibolu iau un bac si ajung in Asia la Lapseki unde trag la un motel.
Ziua urmatoare in pretul cazarii primesc si un mic dejun consistent. Nu pot sa nu apreciez serviciile turistice la turci.
Day 22) Lapseki - Canakkale - Guzelyali Azi trec pe langa cateva moschee in Canakkale.
In Kepez opresc sa mananc ceva.
Ajung la un restaurant de langa situl antic Dardanos. Pe aici a trecut candva marele Alexandru Macedon in drumul sau spre glorie. O pun de-un chef cu berea mea preferata si muzica buna. Sarbatoresc ca am ajuns in Asia.
Am cam facut-o lata iar apoi am nimerit cazarea la un hotel scump. Dimineata urmatoare constat ca mai am doar 200TL. Abia am intrat in Turcia si deja am spart 800TL. Daca cheltui in acest ritm, nu voi reusi niciodata sa fac turul lumii.
Day 23) Guzelyali - Truva - Dalyan - Gulpinar Servesc un mic dejun bogat in gradina hotelului unde m-am cazat.
Voi avea o noua zi insorita.
In curand ajung la legendara Troia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu