Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 ianuarie 2019

2- Ciclovacanta in Cipru si Anatolia din noiembrie 2018

Aceasta capodopera bizantina este adapostita intr-o vale impadurita la 7km de Essentepe.
Urmeaza coborarea spre Essentepe. Peisajele sunt de vis.
In Essentepe ma voi simti bine si ma voi relaxa cum se cuvine. Ma reintalneswc si cu amicul meu pakistanez.
Tarziu voi dormi la sac pe langa localitate. Day 3, am pedalat 20km.
Azi e sambata, pedalez pana in portul din Girne si-mi cumpar bilet pt. vaporul ce ma va duce in Turcia. Din pacate vasul va pleca abia luni la ora 13. Am inca 2 zile de asteptat prin zona. Merg ma tund chel si pedalez pana in Lapta unde vizitez un memorial, un cimitir al eroilor din 1974.
Ma informez despre niste eroi.
Apoi merg si ma cinstesc la un restaurant unde voi petrece o seara agreabila.
Aici ma imprietenesc cu niste gagici fictive.
Voi campa la cort exact in locul unde am mai campat in urma cu 2 ani, langa un Fastfood. Day 4, am pedalat 30km.
Vremea se anunta capricioasa inca de dimineata.
Sunt nevoit sa ma plimb prin zona. Mai am o zi de asteptat pana voi lua vaporul spre Turcia. Studiez putin flora. Descopar niste cactusi si un arbust interesant.
Apoi plec si ma relaxez pe o plaja. Fac baie, stau la soare. Vine o furtuna si ma retrag la un restaurant si petrec din nou toata ziua.
Stric cam multi bani si voi dormi la cort exact in acelasi loc ca o seara in urma. Day 5, am pedalat 10km. Luni, 5 noiembrie, azi e ziua cand fratele meu face 35 ani. Voi sarbatorii prin munca adica pedaland pana in portul din Girne de unde iau vaporul spre Tasucu. Ajung in Tasucu la ora 23 30 si ma descopera la vama ca pasaportul meu va expira in 5 luni si trebuia sa expire in 6 luni ca sa fiu in regula. Stau la Politia de frontiera inca 2 ore si abia dupa ce achit 480TL adica 80EUR mi se permite sa plec mai departe si mi se introduce un document special in pasaport care sa-mi permita tranzitarea tarii. Asta este, ma enervez, incep sa pedalez, ma ataca niste caini. Reusesc sa ajung in centrul orasului unde gasesc un local deschis sa mananc o ciorba de burta apoi mai pedalez cativa km si pe la ora 2AM ma pun cu sacul de dormit la buza unei prapastii langa o localitate. Ma bate vantul toata noaptea dar reusesc sa dorm pana la 8 cand ma rupe soarele. Day 6, am pedalat 30km.
Iata-ma in Turcia! Am parte de o zi perfecta pt. pedalat, soarele straluceste, traficul este redus, peisajele generoase. Pedalez pe DN 400.
Localitatile sunt rare si de mici dimensiuni prin aceasta parte a Anatoliei.
Vegetatia este saraca si pitica.
Am parte si de niste tuneluri.
Pe langa Ovacik fac popas pe o plaja unde ma odihnesc 2 ore si fac o baie in mare.
In zona este si un complex turistic unde fac niste cumparaturi si beau un suc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu