Totalul afișărilor de pagină

duminică, 9 aprilie 2017

20- 6 luni in PARADIS, WORK AND TRAVEL IN CYPRUS 2016, Traseu spre Cavo Greco - pt.20

1 septembrie zi de salar, imi intra 656EUR in cont. Leafa a scazut considerabil caci nr. orelor de munca suplimentare a fost mult diminuat. Azi e o zi trista cand va trebui sa ma despart de colegul de camera Bonsou, un tip din Ghana dar care traieste in Belgia la Bruxelles de circa 20 de ani. La fel ca si mine a venit la munca in Cipru nu pt. bani ci sa mai schimbe peisajul. Intre noi fie vorba, am rezistat sa dorm o singura noapte in camera cu Bonsou, a carui piele emana un miros ciudat desi negrotelul nostru era foarte curatel si facea dus de 2 ori pe zi. Astfel ca soarta mea era sa dorm in sufragerie cu matzele. Bonsou era un catolic practicant, un tanar fara cusur care consuma doar suc si care dormea cu Biblia la capatai. Dupa 2 luni de munca ca spalator de vase la Nausicaa, Bonsou si-a bagat piciorul in job si si-a dat demisia. Se saturase de paradis si i s-a facut dor de masa! Ramas bun prietene!~
De asemenea in aceasta saptamana imi iau ramas bun si de colegul Genadi care a patit o problema medicala ce necesita interventie chirurgicala si a fost trimis acasa. Din munca sa la Nausicaa el si-a indeplinit visul sa-si permita achizitionarea unui smartphone performant la care a visat de mult si care l-a costat 800EUR. Eu ma simt bine cu jobul meu de frecat menta in paradis. Viata e frumoasa la Nausicaa!
Toata ziua ma plimb prin gradinile Edenului, parca traiesc un basm din 1001 de nopti.
Dupa 9 zile de munca consecutive, un nou record pt. mine, pe data de 9 septembrie am in sfarsit zi libera. E o zi de vineri si mi-am propus impreuna cu colegul grec in varsta de 23 ani, Xristos care este salvamar la Nausicaa, sa pedalam impreuna pana la Famagusta. Din pacate, avand o catarare serioasa de peste un km, chiar la inceputul traseului, grecul nostru a abandonat si datorita faptului ca imprumutase o bicicleta modesta de dama dar si lipsa experientei si al antrenamentului a jucat un rol decisiv. Astfel am esuat in a converti un nou suflet la ciclism si am decis sa fac alt traseu, am pedalat spre Konnos Bay.
De aici am parte de un traseu incredibil.
Trail-ul este destul de tehnic.
Sunt foarte incantat!
Zona este frecventata de turisti bogati.
E o reala placere sa pedalezi pe un astfel de traseu!
Dupa 2km ajung la o bisericuta. Se pare ca-n zona a fost pestera unui sihastru.
Las bicicleta aici sa se odihneasca.
Intr-adevar, se coboara o scara spre pestera respectiva.
Locul e un magnet turistic.
Avem si un loc de sarituri de la inaltime.
Avem afluenta de turisti care vin aici atat de pe uscat dar si de pe apa.
Iubitorii scufundarilor sunt aici in largul lor.
De asemenea intalnesc multe feline.
2 tineri care-si unesc destinele fac o sedinta foto in acest colt de rai.
Traseul turistic se continua spre Cavo Greco.
Gasesc si o dugheana unde berea mea preferata costa 2,50EUR adica de 3 ori mai mult decat la cel mia ieftin magazin din Protaras. Locatia face toti banii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu