Totalul afișărilor de pagină

joi, 16 ianuarie 2014

Iubitele mele biciclete din cariera mea de veloaventurier- at random

In acest album voi posta poze cu bicicletele care au fost incalecate de mine de-a lungul vietii mele si cu care pana la etatea de 35 primaveri am adunat peste 180 000km pe 2 roti avand peste 20 de "velomartoage" si uneori chiar si "veloarmasari". Pozele vor fi la intamplarea hazardului si a capriciului meu de artist pedalior. Cu rabla asta de semicursiera Torino ce m-a costat doar 30EUR am vazut paradisul balcanic in anul 2008 pedaland din 2006 pana in 2008 cu ea peste 20 000km, cea mai importanta tura fiind un tur de 3000km in Balcani.
Eu si fostul meu prieten Florin Bendea (astazi mare jupan la Arad) alaturi de cea mai veche bicicleta a mea, primul meu MTB cu care am pedalat din 1998 pana in 2003 cu intermitente. Poza este facuta in traversarea M. Codru Moma, la cativa km de statiunea Moneasa urcand spre judetul Bihor. Poza este din august 2000. O poza antologica asadar din tineretea protagonistului nostru pedalior Carpaticus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu