Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 22 martie 2017

17- 6 luni in PARADIS, WORK AND TRAVEL IN CYPRUS 2016, Famagusta si Protaras - pt.17

Pe 19 iulie fac o tura la Paralimni de unde imi cumpar o pereche de pantofi si niste sosete cu 40EUR. Pe 26 iulie voi face o noua tura in Ciprul Turcesc. Prima oprire o fac la un market in Isikele unde-mi cumpar niste bunatati. Apreciez mult in special alunele si semintele turcesti dar si citricele, dulciurile si berea sunt la inaltime.
Aici intalnesc niste papagali galagiosi.
Dupa ce fac o baie in mare voi pedala pe o pista superba.
Sunt placut surprins de infrastructura turistica.
Dupa cativa km, opresc la o terasa pe plaja unde berea Efes este doar 5TL, pret mai bun ca la Mamaia. Ma voi relaxa aici asadar!
Dupa cateva ore de baie si rasfat, voi pedala din nou prin Famagusta. Din nou admir bisericile vechi.
Centrul istoric este un adevarat regal cultural. Mereu intalnesc o noua cladire uimitoare.
Cum sa ma satur de atata istorie in miscare?
Iar cand ma satur de colindat printre ruine, biserici si turisti, ma opresc la o terasa in centru sa-mi trag sufletul si sa gust o bere buna. E adevarat aici pretul creste simtitor, un Efes e 8TL, dar inca foarte rezonabil.
Seara cand ajung acasa, constat ca m-au invadat iar matzele.
Pe 1 august imi intra 789EUR in cont. Pe 2 august am zi libera din nou si voi face o tura la Paralimni iar apoi ma voi relaxa La Malama Beach.
Pe 9 august sunt liber din nou. Am pana la bicicleta asa ca merg in Protaras sa-mi rezolv problema. Apoi ma voi relaxa prin centru la o terasa.
In continuare voi face o mica ascensiune spre biserica Profiti Elias. Am de urcat mai multe trepte.
Peisajul este cam stancos.
In cateva minute ajung in varful dealului unde se afla superba biserica.
Interesant stilul sau arhitectonic!
De aici am o ampla panorama asupra statiunii Protaras.
Zaresc chiar si cartierul rezidential unde stau. Ba chiar si casa unde stau se poate observa de aici.
Zona este intr-o continua dezvoltare urbanistica si edilitara.
Intalnesc si cativa turisti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu