Totalul afișărilor de pagină

vineri, 29 septembrie 2017

25 -TURUL BALCANIC 2017, 2550km in 35 zile prin 4 tari (Prin Stara Planina) - 25

Ajung in Temska unde fac niste cumparaturi la un magazin dar nu gasesc paine. Aici sunt ajutat de un om de treaba care merge cu masina personala pana intr-o localitate invecinata si-mi aduce o paine refuzand banii pe ea. Eu tot ce pot face e sa-i ofer o bere si stam la discutii la terasa magazinului satesc. Pe la ora 22 ma retrag si ma pun cu cortul langa localitate. Day 24, Temska - Knajevaci, 64km Revin in localitae si admir casele vechi si saracacioase care-mi aduc aminte de copilaria comunista. Opresc la un magazin sa-mi cumpar ceva de mancare si sa-mi incarc telefonul. Aici sunt interpelat de un mosneag care se tot mira de mine si ma serveste cu rachie dar eu refuz, spunandu-i ca nu beau asa devreme. In continuare trec prin sate cu o infrastructura asemanatoare. Am parte in curand de o catarare. In apropiere de Kalna pot admira o cascada. In Kalna opresc la un local unde mananc cevapci excelenti si am parte si de wifi de calitate. In Knajevaci voi petrece o seara agreabila apoi pedalez pe noapte pana langa localitatea Kalicina unde campez intr-o livada si sunt latrat de niste caini de la o casa din apropiere. Day 25, Knajevaci - Zajecar, 85km Trec din nou prin sate amarate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu