Totalul afișărilor de pagină

marți, 19 septembrie 2017

19 -TURUL BALCANIC 2017, 2550km in 35 zile prin 4 tari (prin Bulgaria) - 19

Urmeaza o noua catarare serioasa pana sa fac coborarea spre Bulgaria. Aici reusesc in Sadovo sa-mi schimb ultimii mei 11 EUR in leva. Este sambata, sper luni sa fac rost de bani. Voi dormi cu cortul langa localitate. Dimineata ma trezeste un cioban cu o turma de mioare.
Day 17, Sadovo - Dobriniste, 51,6km In apropiere de Gotse Delchev i9ntru din nou intr-o zona montana.
La intrare in oras gasesc un supermarket unde voi strica toti banii pe mancare.
In continuare voi pedala pe valea raului Mesta.
In aceasta noapte voi dormi langa o benzinarie langa localiatea Dobriniste. Day 18, Dobriniste - Jakoruda, 46,5km. Azi am ramas fara bani asa ca am facut un mic apel la prieteni si am fost ajutat de cativa prieteni minunati de pe facebook care mi-au virat niste bani in cont pt care tin sa le multumesc foarte mult. Asa ca pot si eu sa vizitez celebra statiune Bansko cum se cuvine. Vizitez si o mica manastire.
Ma plimb prin centrul istoric si gasesc multe cladiri vechi.
Intalnesc si multe magazine cu suveniruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu