Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 5 iulie 2017

3-Turul european 2017, 5090 km prin 8 tari in 48 zile, Ep.3 (Baile Herculane)

Aici se gaseste un complex turistic iar eu mananc un langos cu branza pe care dau 5RON, destul de bun dar cam rece din pacate.
Mai am de pedalat 45km pana la perla Banatului Montan, Baile Herculane. Pe traseu ma mai prinde ploaia si am si 2 catarari de facut. Pana la urma ajung la Herculane si ma voi cinsti la un restaurant cu un cotlet haiducesc si vin bun. Tarziu imi pun cortul langa localitate. Day 7, 26km, prin zona Bailor Herculane. Dorm bine dar in curand iese soarele si-mi incalzeste cortul izgonindu-ma din culcus.
Ca sa ies la drum trebuie sa trec printr-o jungla si printr-un izbuc astfel ca ma ud tot.
Dar iata-ma din nou in statiunea mea preferata.
Ma plimb prin statiune, parcul central arata foarte bine.
In parc gasim si copaci seculari.
In centru vechi mai sunt din pacate si niste drumuri proaste.
Ajung si la cea mai reprezentativa statuie a urbei.
Centrul istoric arata ca cel din Karlovy Vary, doar ca este in ruina mare parte din el.
Hotel Ferdinand este o capodopera ce asteapta sa prinda viata din nou.
La fel si Hotel Decebal necesita restaurare.
De pe terasa pizzeriei Dimitrios, admir Hotelul Cerna.
Statiunea se afla pe valea raului Cerna la poalele Masivului Domogled. Aici se intalneste specia endemica protejata Pinus Nigra Banatica care este cocotat pe stanci.
Vremea este perfecta din nou. Toata ziua voi sta la bai fierbinti in bazinele de langa Hotelul Roman. Se face tarziu, voi pedala inca 2 km spre Orsova si ma pun cu cortul langa circulatul drum E70, nu departe de raul Cerna.
Day 8, 94km, Baile Herculane - Brza Palanka, Pt. inceput ma intorc in statiune sa fac o baie cateva ore. Apoi vizitez satul Pecinisca aflat pe Drumul National 67D si tine de Baile Herculane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu