Totalul afișărilor de pagină

joi, 20 iulie 2017

16-Turul european 2017, 5090 km prin 8 tari in 48 zile, Ep.16 ( Dalmatia de nord)

Day 27, 125km, Omisalj - Sezana Pedalez in continuare pe E65. In apropiere de Bakar imi iau ramas bun de la Adriatica croata.
Deasupra mea vedem autostrada A7.
Urmeaza o catarare frumoasa.
In curand trec peste un pod inalt.
Am ajuns intr-o zona cam salbatica.
Intru in Slovenia pe la Rupa si pedalez cativa zeci km intr-un decor desprins parca din Transilvania natala cu multe paduri, dealuri si localitati bine ingrijite. In Sezana fac o pauza de hidratare si de masa si apoi ma pun cu cortul in apropiere langa o padure. In timpul noptii am auzit niste zgomote puternice de animale iar dimineata cand m-am trezit am observat o caprioara devorata in apropiere de cortul meu. Cred ca a fost sfasiata de lupi in timpul noptii.
Day 28, 113km, Sezana - Palazzolo dello Stella Azi e ziua in care intru in Italia pt. a 6-a oara pe 2 roti.
Prima oprire o fac la Sistiana de unde am o panorama frumoasa.
De aici pot admira Adriatica si am un parc dragut unde ma odihnesc putin.
Apoi cobor in serpentine pe plaja sa fac o bine meritata baie.
Continui periplu. Pe traseu gasesc afisele mele favorite cu frumoasele fete italiene.
Dupa localitaea Ronchi ajung la raul sacru Isonzo unde ma opresc si fac o baie. Apa este foarte rece.
Incep sa intalnesc si diverse castele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu