Totalul afișărilor de pagină

joi, 8 ianuarie 2009

Un pios omagiu ilustrului montaniard Ionel Coman



Dragi prieteni ai muntelui, dati-mi voie sa-mi exprim si eu sa-mi exprim durerea si opinia cu privire la acest trist eveniment.
Nascut fiind la Brasov, iar tatal meu fiind iubitor de munte, am cunoscut muntii din zona inca de la varsta de 3 ani, aveam sa raman marcat pe viata de atractia si de fascinatia muntelui.
Personal nu l-am cunoscut pe domnul Coman, dar am citit despre el si l-am admirat enorm.
Pacat ca nu exista nici un remediu impotriva necrutatoarei legi a firii, blestemul crunt al omenirii. Indiferent ce faci, indiferent cine esti, pana la urma trebuie sa te conformezi si sa pleci. Ferice de oamenii care lasa in urma amintiri luminoase, fapte marete demne de urmat de cei care vor veni dupa ei. Un asemenea om a fost si domnul Coman, un exemplu viu, a carui caracter de o rara verticalitate a fost cizelat de maria sa muntele, care este cel mai mare demiurg al caracterului uman.
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! The rest is silence! Clipa ramai! Mai multa lumina!
Si v-as ruga pe voi, cei poate ajunsi deja la varsta senectutii, voi, cei mari iubitori ai muntelui si cunoscatori ai sacrilor Carpati ( caci aici ne-am nascut, aici ne vor popi si pe noi ), sa va continuati misiunea de o importanta emblematica si aproape mesianica, de a indruma tanara generatie spre fericirea efemera dar sublima pe care doar muntele ne-o poate oferi.
Asa sa va ajute Dumnezeu!
Iar noi tineretul avem datoria sa va iubim, sa va respectam, sa ne inclinam in fata dumneavoastra si sa va urmam cu fidelitate si cu recunostinta.
Cu respect,
Claudiu Moga

Dinu Mititeanu <
dinum@cluj.astral. ro> wrote:
A mai apus o stea.... Un OM care a iubit nespus de mult Muntele,
frumusetile si verticalele sale, un om care a pus pe hartie in 8 carti
sentimente si intamplari din numeroasele sale ture pe munte, a plecat
spre alte taramuri. Un om care prin cartile sale i-a indemnat pe multi
tineri sa caute in Munte bucuriile despre care a scris in acele carti.
Din nou trebuie sa fac cu durere in sufet o mutare in site-ul meu:
http://vx.ro/ dinumititeanu/ ionel-coman va trece de la "Veterani" la
"In Memoriam". Omul care s-a regrupat de sute de ori in traseele
pitonate de el sau de altii, a ajuns acum si si-a facut auto-asigurarea
in Ultima Regrupare ! Vineri va fi condus pe ultimul drum pamantean in
Brasov, orasul in care dupa terminarea facultatii, El- nascut la Braila
in 6 decembrie 1920, s-a stabilit pentru tot restul vietii pentru a fi
cat mai aproape de munte.

Odihneasca-se in pace,

Dinu Mititeanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu